Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

6/9/14

Dunnia ku kini T_T

Wahai Tuhan ku tak layak ke syurga Mu
Namun tak pula aku sanggup ke neraka Mu
Ampunkan dosa ku terimalah taubat kuSesungguhnya Engkaulah Pengampun dosa-dosa besar


Dosa-dosaku bagaikan pepasir di pantai

Dengan rahmat Mu ampunkan daku Oh Tuhan ku
Wahai Tuhan selamatkan kami iniDari segala kejahatan dan kecelakaan
Kami takut kami harap kepada MuSuburkanlah cinta kami kepada Mu
Akulah hamba yang mengharap belas dari Mu





Dunia ini telah sangat melelahkan aku
Dan rasanya seperti aku telah tewas dengan tipu dayanya

hilang semua kekuatan dan kudrat
hilang mujahadah dan semangat

Wahai Tuhan selamatkan aku!

Mengapa begitu aman berada dijalan kekufuran oh Tuhan..
Mengapa begitu payah kekal tunduk khusyuk mengadapmu oh Tuhan?

Adakah ini jalan mujahadah yang Kau takdir untukku?
Ujian untuk ke bersama Mu di syurgaMu?

Wahai Tuhan selamatkan aku!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...