Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

3/10/14

sayangku mum

rasanya sudah berlalu sebulan dia pergi meninggalkan aku..

ya! aku tahu ribuan manusia sedih dalam bahagia dengan pemergiannya..

Aku tak tahu bagaimana mahu menulis merakam memori kesedihan itu..

cuma berlalu rindu dengan kiriman alFatihah

juga kadangkala bermonolog dengan dia walau entah sampai entah tidak kata-kata itu




kau dah pergi mum T_T  
kau dah pergi tinggalkan aku T_T 
Kau dah jumpa malaikat-malaikat Allah T_T 
kau dah rasa sakaratul maut yang salu kita borak-borakkan dahulu..nanti kita jumpa mum T_T 
terima kasih atas doa-doa kau yang dah berlalu tu.. 
walau tidak pernah ada yang mengkhabarkan, namun aku tahu..sejatinya persahabatanmu sangat tertusuk dan sampai kejiwaku mum T_T 
dan pemergianmu memang sangat menghidupkan JIWA mati ku T_T

ya memang aku SANGAT SAKIT dengan pemergiannya, namun AKU BAHAGIA.. kerana aku tahu semua orang redha dengan dia dan pasti inshaAllah Allah juga redha dengan jihadnya sebagai daie..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...