Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

7/19/12

Pertemuan DUA ke TIGA inshaAllah.. Maryam 96

Bismillahi biiznillah,

Aku nak post ni tapi aku malu. 
Tapi macam nak post jugak.. (tapi tetap malu)



...its just...


To my dear husband,


               Happy anniversary of 3 month & 12 day of our akad!



Semoga inshaAllah diawalnya telah barakah.. dipertengahannya dilimpahi dan mampu diusahakan supaya inshaAllah barakah.. dan pengakhirannya selamanya barakah.. Allahumma amin
(edit ayat mum hehe)






































































love notes:
Assalamualaikum, now u are here my little sayang.. Pernah meletak harapan menggunung tinggi ingin sungguh merasa kehadiranmu dalam jasadku. Menitis air mata merasa nikmat dunnia yang telah lama ku harapkan ini, iaitu kamu sayangku. Tiada kata terkata, tiada kata terlafaz atas nikmat agung yang mana mungkin mampu aku dustakan. Yang tidak pernah aku sangka telah diberikan. Oh Allah its just more than just thank you and sorry too atas kezaliman dan kekhilafan hamba. Dear my little sayang, you are 13 weeks years old in the world counting. Moga Allah melindungimu melebihi dari lindungan Ia kepada kami. Moga Allah melimpahi taqwa dan hidayah kepadamu melebihi dari yang dilimpahiNya kepada kami. Moga Allah memberi selamat kepadamu kedunia justeru keakhirat kelak. InshaAllah..








2 comments:

Azri said...

salam.thanks.abg love u la...sorry kalau ada salah silap semasa menjalankan tanggungjawab abg.abg sayang ayang..sweetla..macam gula2..terharu,xsangka masuk dalam blog nanti tersebar pulak kehenseman abg di laman web.hahaha. (tangan ke dada, mata ke atas)

muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

s e i r a m l a h said...

cet! :PP

hikhik ^_<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...