Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

3/22/10

a k u C I N T A A L L A H


a k u
cinta
A L L A H



Andaikan diriku bisa seperti yang lain

Yang Kau sayang

Yang Kau rindukan

Yang Kau cintai


Aku lemah


tanpa-Mu aku lelah

Aku sungguh tak berdaya

Tolong ku

tolong ku


Yaa Allah





Setiap air mata ku mengalir
Allah aku lemah dan tak berarti

setiap derai tangis membasahi

Allah jangan tinggalkan aku lagi


Aku sayang Allah

Aku rindu Allah

Aku cinta Allah

Hakikatnya Dia tidak pernah tinggalkan kita..

masyaAllah...

hanya Dia tempat kembali setiap insan..

m a k a ,


2 comments:

nurulnadia said...

teruslah mencintaiNYA..

"tuhanmu tidak meninggalkanmu, dan tidak pula membencimu" (93:3)

sei said...

^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...