Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

10/1/20

sakit kerinduan

dan dimalam2 hari aku merindukan sahabat yg tiada berdarah atau berdaging sama denganku

merindukan sehingga sedikit menyesak jiwa dan meremukkan hati

hatiku meronta mahu bersama

tapi malu dan ego menguasai jiwa

apa kau pernah melihat hitam dan putih dicolet dicoreng bersama

tidak bukan. kerna ia hampir mustahil

air mata bercucuran memikirkan kerinduan yg dihadir Allah entah mengapa

malah tiada antara kami berbin berbinti yg sama atau hampir sama

tiada

hebatMu duhai Allah mencipta rasa cinta

inikah yg dinamakan rindu dan bercinta kerana Allah

mlangnya diriku. mujahadahku masih payah. jalan ku tidaklah berliku nakun aku lemah dan rapuh selalu tidak bermaya

aku malu denganMu Allah

bagaimana aku mahu mencuit keputihan rohani sedangkan jiwaku penuh dengan hitam ego, dosa.

lantas akhirnya kerana malu tadi aku berputus asa

dna lantas akhirnya kerana putus asaku tadi aku kini sakit kerinduan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...