Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

12/26/13

Aku sayang ko mum!

Tak ada apa untuk ditulis..

Jika mahu mula menulis tentang insan ni ku rasa sehelai dua tidak cukup untuk memberi makna..

Nantilah..

Cuma mahu coret satu rasa yang luar biasa

Cinta yang dahulu dipacak dengan landasan ukhwah fillah itu sangat bercambah dan berbunga-bunga


MashaAllah...subhanAllah..

Allahuakhbar! Aku jadi kagum dengan kebesaran Allah atas rasa yang hadir dalam jiwa ku kini..

SubhanAllah sudah pernah rasa? carilah andai belum..

Inilah kemahalan ukhwah yang disandar kerana Allah semata..

Aku jadi tidak keruan sepanjang hari..

Aku jadi teringat dan terbayang-bayang wajah kesayanganku mumtazah maridi..

Aku tidak mahu meminta apa-apa oh Tuhan..

Kerna aku tahu dia telah lama redha...dan Engkau pasti lebih-lebih lagi..

Berilah yang terbaik buat sahabat yang membawa ke syurga ini..

Aku sayang ko kerana Allah mum!

Sayangnya pada Dia ya Allah T_T..

Air mata tumpah lagi..

Teringat kucupan yang telah lama berlalu... 

Dahi ko yang amat aku rindui..

Dengan pelukkan penuh kasih penuh sayang bersama tumpah titis air mata yang dulu itu..

Buat aku jadi makin rindu pada ko mum..

Hanya sempat mengucup dalam-dalam tangan kecil ko yang sejuk itu tatkala menziarahmu tempoh hari..

Demi Allah belum penah ada yang mampu membuat cinta sebegini dalam pada jiwaku..

Dan mashaALlah Allah memberi rasa ini padaku..

Aku sayang ko mum..

Kuatlah sayangku mum..

Dengan tulus hati bersama linangan air mata aku melafazkan ini!

Aku mencintaimu sahabatku!!kerana Allah..dengan cinta yang sangat sangat sangat..

Doaku tidak akan pernah lekang dan pudar.. inshaAllah T_T


(sekadar luahan kerana sudah sangat tak tertahan)


kematian yang berkah adalah kerana kehidupan yang barakah... 


Aku tahu yang engkau telah lama redha wahai sayangku mum.. moga Allah beri yang terbaik untukmu sayang..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...