Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

4/11/09

w i d a ' B A L a i I s l a m z a ' b a

12 A p r i L 2009
jamuan perpisahan balai Islam ZA'ba


beh..
alhamdulillah..


bbq buat lps zhor..
sungguh semangat diorang nihh..
terlalu ramai yag trun even time exam..
sampaikan aku x tau nak watpe..
huhu..


waktu malam..
ade games...makan2..
alhamdulillah..

muslimat. . .


comeii semua pakai baju sama..
kelebihan balai Za'ba. .


en.khairi kot..
pnyelia kot..
haha aku x knl sgt..ye kot..
haha truk bto00iii~~~



hahaha salah 1..
telah mnjadi milik aku.. hahahaha...
alhamdulillahirabbilalamin..
mardhiah sahabat akup0n dpt 1..
alhamduliilah..
rezki kita0rg mlm td..
hehehe~~~~~



ros emisah, aku , mardhih, n salina all de junior at 7th..
sahabat2 yg ku sayangi dgn selayaknye..
comeii kan diorang..(xtermasuk akula..hahaha.)
kitaorng sebaya n even aku yg paling muda sbnrnyee..hahaha tapi nmpak tua daaaa..haha

sahabat sejati akan aku kenang sampai mati..

insyaAllah..








2 comments:

Anonymous said...

hemmmm~~

Anonymous said...

laaaaa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...