Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

1/2/09

aku TUTUP 2oo8

me&m0mAKU&BONDA
terlalu banyak.. ke?
terlalu penat.. ke?
terlalu letih.. ke?
tertekan ke?
terpening ke?
terkusut ke?
semuanya kenape? terXsengajeKERNAsemuanyaMEMANGkernaKEKURANGANyangADAdalamDIRIakuSENDIRI.

disebabkan nila pertama kali aku pegang jawatan SU yang aku kre agak beratlah untuk satu persatuan yang agak besar namanya tapi setakat ni masih kecil gerak langkahnya.

jadual aku yang gle penuh dengan lab yang tak abes2 buat aku kene hidu bahan kimia yang ntah ape2 ntah + ASMUMkuYGdisayangiANDmakinDICINTAIandYANGtidakDAPATnakDISAMPAIKANhatiUNTUKkujauhkanDIRIdariASMUMiniHEHEHE.
buat aku rase semester 1 aku untuk tahap 2 absolutely terrible.

rasa bersalah pada diri sendiri, pada bonda dan ayahanda yang amat2 dicintai dulu, kini dan hingga ke akhirat nanti insyaAllah, pada ASMUM pada BOS n pada semuala yG berkaitan.

terasa berat bila satu demi satu ujian datang..
tapi ujian yang diberi aku terima aku syukuri..

mak aku sakit..benda ni asalnye aku tak boleh trima, time tu lab fizikal, 15 misc0l dari abang yg dikasihi buat aku tertanya.. ''pelikAJEnapeLAagakNYE''
tak sedap hati punye pasal aku curi2 kol brader aku, alangkah hancus,luluh(eh macam org putus cinta la lak) tapi mmg terasa sakit mak aku tu aku yg pikul kat bahu.. punyela aku terkejut.. air mata tak pyh cter, nasib baik empangan air msh safe..

start dari hari itulah aku punye hidup macam terkucar terkacir (haha). bila ku balik aku tinggal metg ASMUM,aku jadi tak dapat pk.. then 2 test aku lepas gituje.. bagi aku mak aku mak aku mak aku mak aku mak aku.. kerna itulah agaknye ''SYURGAterletakDIBAWAHtelapakKAKIibu''

fitrah kite manusia akan mencintai, menyayangi, mengasihi bonda kita.

KALAUakuJUPEorangYGtakSAYANGmakDIAmmgNAKkeneNGANaku

a DAY before raya mak aku dapat balik, kira semigu lebih mak aku stay h0sp. aku plak dah macam jd guard katil mak aku. haha.. mandi tak payah cter, gunaHARUMANsemulaJADI haha..

alhamdulillah sekarang dah dekat masuk 3 bulan mak aku dah kembali sembuh, aku bersyukur dengan tidak terhingga memikirkan kasih sayang TUHAN kerna bagi aku merasai kenikmatan RASA cinta KEPADA insan bernama BONDA

seminggu selepas raya aku hilang plak sorang sepupu.. ARWAH luthfi bn masykuri..
kehilangan yg amat ku rasakan..
Allah lebih sayang dia, syukur alhamdulillah..
korang nak tau x yang luthfi ni ade banyak benda yang aku kagum sal dia ni..

hemm bila aku asyik balik kg jadual ntah kemane, stady ntah kemane, ASMUM pon same.. bingung n pening. betul2 rase bersalah pada semua.. tapi aku ni hanyalah manusia biasa.
aku usahakan selagi termampu.

abis xm aku lega dan bersyukur tak terhingga.. teruk tak teruk tu rezki TUHAN bagi.. tapiMMGterukLAAhahaha,RESULTpalingTAKakuJANGKAmungkinSEBABakuTAKbiasa

kecewaAKUdanYANGpalingKECEWAbilaTAKnampakSENYUMANkatMUKAmakAKU.
(haha sudah..)

sem satu aritu mmg amat2 aku kesali, mungkin sebab jadual yang padat sampaikan aku rase down.tak dapat bagi komitmen yang sempurna pada asmum pada stady malah pada diri aku sendiri.

jadi untuk itu aku TUTUP 2OO8 and aku buka 2OO9



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...