Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

10/3/13

ikatan double cheese amazing!

ikatan double cheese amazing

(pakcik suami dan abid ecik pon suka cheese - ok nothing relate here hui!)

dah penah post gambar ni, just as reminder to me myself.. aku mahu nikahi lagi ikatan inik!

alhamdulillahirabbilalamin..
moga-moga dan inshaAllah hari ini lebih baik dari semalam.
dan aku mahu ia kekal menjadi lebih dan lebih baik..


12mukasurat report analisis tentang artifak berdiamond. meletihkan akal, menepukan fikiran. aduh!



tapi syukur! kerna ada pekerjaan untukku..
(tiba-tiba jdi teringat akan dhuha ku yang dulu.. mode:muhasabah! huh)


ceritanya tentang ikatan yang mashaAllah double amazing!!.
ikatan yang dicemburui para nabi dan syuhada
ikatan mahal yang mahu dimusnah si musuhmusuh islam
ikatan yang diikat atas nama Allah
berpaksi atas iman yang sama
fikrah yang sama
ikatan yang malah lebih kuat dari ikatan suami isteri
kerna tiada akad perlu dilafaz
tiada borang perlu diisi
tiada saksi dikanan kiri




aku jadi sangat terasa tentang ini,
kerna lately ada junior curator baru masuk.


ye, dia punya bulatan gembiranya sendiri mungkin.
membuat aura itu tertusuk sampai kehati ku
walau solat berjarak dua kaki cuma



serius! i can feel it..
you see? how cantik those ikatan?


pernah rasa x?


nak tegur dia, tapi malu-malu kucing..meow~
kot2 dia ada group usrah ke.. ngeeee boleh join dua kaki! yahoo! ke Allah hantar dia kesini untuk aku?? Maha Baiknye Allah!



(dah dah apa yang aku merepek ni @_@) cau!






ads~meh kasi double sepah seleerak serabut sikit gambar diamod kt blog ni! biar ingat sampai expired..xnak object ni masuk lab i lagi! kihkihkih

but u know something, mashaAllah diamond are soo beutiful. dicipta Allah menjadi perhiasan bagi wanita. juga lelaki of coz.. thanks Allah! cumanya aku masih belum punye satu. mahu jugak!










 




see sungguh dan sangat lah bersepah!
mum ko baca blog aku tak ekk?.. tripple rindu kat mum!!!!!!!

sudahh double merepek ni..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...