Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

10/29/09

m o t o r k u K E S E J U K K A N ? ?

motor oh motor~~

dedikasi istimewa yang dibuat oleh miss nabila kpd motor kesayanganku..

''nabila ko mmg buat lawak la''

lets singgah to nabila's blog^_^
(tok tgok pe yg dia ngumpt sal salahuddin aku nih,hahaha)

(klik pd picture)


dear salahuddin, i luv u..huahuahua..
(insyaAllah kejalan perjuangan & dakwah akanku bawa ia^_^)

jeng jeng jeng..

p/s wat nabila:aku mwakili mtor aku mngucapkan jutaan trimas atas p0em (aku assumelah) yg cun tuh ^_^ haha..
& sejuta kemaafan sbb ngade2 merajuk ksejukn..haha..

end of story~~

jazakAllah^_^

7 comments:

fi zhilalil tarbiyah said...

hahaha...salahuddin rupenye..ingatkan buroq,kuda dakwah

nabila said...

wah,,,,name motor ramlah salhuddin,,,kire pakwe ramlah la ni ek,,hehe
yeay,,,same2,,,spontannyer dedikasi pon tuh,,ley la nk anggp poem,,hehe...=)

sei said...

mum< aku tukar kpd salahuddin 4 some reason... no need 2 knowlah mhy..hehehe

nabella< haah pakwe aku nih.. jgn men2.. hahahaha

edayani said...

ramlah..pnjam pkwe..hakhakhak~~

sei said...

ambui eda~

hang de pakwe already lg mau borrow my pkwer kerrrr?^_^ hehehe

haha bolehjek..

Ukht Ain said...

Bila Ain nak 'tunggang' pakwe Ramlah ni? Hehe... Xdapat jadi buroq Jr. kan. Kalau tak, leh 'couple' dgn buroq Ain. Hihi...

Bittaufiq wannajah fi kulli imtihan
Uhibbukifillah abdan abada=)
Apa yang penting? Ukhwahhh.... =D

sei said...

dear ain.. alahai xpe, nt kne build d strong strong ukhwah btwn buroq n my salahuddin.. i luv salahuddin n ur buroq too..

ukhwah fillah abadan abada..

syg AIN sokmo ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...